duminică, februarie 15

Ziua de rahat...

Dupa cum ma asteptam...  "cea mai frumoasa zi de ziua indragostitilor"... pe dracu' ...  o zi normala sfarsita la urgente...

Valentine's Day sucks

                                                      

pe langa faptul k nimic din ce am planuit nu a iesit am mai ajuns si la spital :(. Deci nu se putea sarbatorii mai frumos.

   Viata e asa nedreapta cateodata...  dar nu am ce face   tot ce pot face e sa merg mai departe. Sa sper k va fi astazi mai bine... un nou inceput :)

Un comentariu:

  1. Imi pare rau ca ziua ta de indragostiti nu a iesit asa cum ai dorit. Nici a mea nu a fost extraordinara. Am petrecut singura deoarece iubirea vietii mele a fost trimisa de firma 2 saptamani in alta parte. Tocmai acum.....:(

    Dar privesc partea pozitiva. Mai e un pic si se intoarce si inca mai avem si Dragobetele. Putem sarbatori atunci. Asa ca nici tu nu-ti pierde speranta.
    In plus Valentine este doar un motiv pentru comercianti sa-si faca vanzare. Iubirea poate fi impartasita in fiecare zi. NU avem nevoie de o sarbatoare inventata ca sa facem asta.

    RăspundețiȘtergere