joi, februarie 26

A rasarit si soarele pe strada mea ...

            Iarasi pe pozitii ...

 Dupa o perioada de gripa si raceala, trebuie sa urmeze si perioada de insanatosire :) , deci m-am refacut... nu chiar in totalitate, dar din ce in ce mai bine. Am fost si eu la facultate miercuri si am stat vreo 3 ore ... ca mai mult n-am rezistat ;)) , dar e un inceput nu?  Iar astazi am stat din nou acasa pentru ca n-am avut cursuri :)) si partea buna este ca ma ajutat sa ma simt si mai bine.  

   Totusi ca veni vorba de "soarele de pe strada mea"  in ziua de 24 februarie o adevarata zi a indragostitilor, s-a intamplat ceva ce eu credeam ca nu se va mai adeverii vreodata :D...  My Dream Come TRUE.  Am petrecut o zi minunata alaturi de persoana iubita :x.... ceea ce credeam ca nu se va mai intampla pentru ca mi-am pierdut toate sperantele pentru ceva bun mai ales dupa esecul din 14 februarie.

       Si dupa cum spuneam, am revenit si eu pe aici, cu noi povesti si sa imi delectez si eu privirea prin ce mai au altii de spus ;)).  

2 comentarii:

  1. good for you, eu sunt cobza de racit, concediu medical, da le incolo de cursuri, da l incolo de servici... frate parca s a transmis asa prin blogosfera raceala asta :-w, in rest glad for you, e ceva sa iti petreci orice zi cu persoana pe care o iubesti >:D< :D cius!

    RăspundețiȘtergere