sâmbătă, februarie 21

Spre mai bine ...


        Dupa un week inceput prost si terminat ingrozitor, a inceput si saptamana la fel de aiurea. Cu greu am incercat sa fac ca saptamana sa nu se sfarseasca la fel de rau ca si weekendul si se pare ca am reusit :).  Cu toate ca nu a iesit asa cum miam propus intr-un final a iesit bine (asta spre incantarea mea, cu toate ca inca mici regrete mai am).

        Este gata si saptamana iar eu din toate astea am ramas cu un zambet pe fata ( ceea ce e bine). E un inceput bun pentru weekendul asta si sper sa iasa excelent deoarece nu o sa-mi mai fac nici un plan :)  o sa ma las purtata de idei si vise ...   ceva ce am renuntat de multa vreme sa mai fac din pacate spre regretul meu. Am realizat ca inainte era multa mai usor de trecut prin toate. 

     Just let your dreams to come alive...   and everything it will be just fine

      

2 comentarii:

  1. Stii? Si eu de mult am renuntat sa mai imi fac un program de week-end, astept ca totul sa fie la voia intamplarii, prietenii sa ma caute si sa ma scoata afara din casa, undeva, sa ne distram.
    Ei uite ca lucrurile nu stau chiar atat de bine. Asa ca am hotarat sa-mi fac planuri pentru viitorul week-end. Neydam mi-a dat ideea. O sa merg la munte si o sa ma bulgaresc. Cred ca o sa fie foarte distractiv. O sa fie ca atunci cand eram copii.

    Visele se indeplinesc doar daca lupti sa le realizezi. Ele nu se vor implini singure daca stai sa le astepti. So, good luck on makeing your dreams come true.

    RăspundețiȘtergere
  2. visele se indeplinesc daca lupti si nu il ultimul rand, crezi in ele, si nu te lasi doborata de ceea ce, ceilalti iti zic, ti cont doar de dorintele inimi tale :P

    RăspundețiȘtergere