luni, februarie 23

So sick... :(

     Am asteptat weekendul cu nerabdare si mam trezit cu o raceala buna :)).  Trist totusi  pt. ca abea m-am putut ridica din pat :(. Un weekend in care nu am avut chef de nimica din cauza unei dureri de cap insuportabile...   

                                

      Si totusi a inceput o noua saptamana, a inceput si scoala si eu tot acasa racita :(.... nici nu se putea mai frumos ;))              

              Sper ca maine o sa fiu in stare sa ma ridic din pat.... 

2 comentarii:

  1. Ufff, raceala asta sau gripa....sper sa te faci bine, sa ai grija de tine, sa bei ceiut si sa iei pastilute, sa te imbraci bine....acum seman cu mama :D.

    astept a ne spui ca te-ai insanatosit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot m-am chinuit vreo doua zile sa-ti las comentarui cu "insanatosire grabnica!", dar nu stiu din ce motiv n-a mers:(.

    RăspundețiȘtergere