duminică, martie 22

Spring time .....

Vine primavara.... de ieri s-a fc vreme foarte frumoasa afara... soare, cer senin, florile dau sa iasa la lumina... mda... vine si vremea buna...  sper sa se iveasca linistea si in gandurile mele :). 

   Ca sa mai scap de ganduri, ieri am pregatit "terenul" pentru flori ca daca tot vine primavara sa pot pune noi flori :) si am mai plantat si niste trandafiri... doamne ce mult ii ador :x... si sincer abea astept sa ii vad cum cresc si infloresc :D... sincer sunt curioasa daca sunt asa cum arata ambalajul ;)) , trandafiri imperiali rosii si roz :D, sa nu fi nimerit altfel de trandafiri . Oricum sunt bineveniti acum orice fel de trandafiri or fi ;)) ca eu ii ador pe toti :D.

Un comentariu:

  1. Ihim, trandafirii......sunt foarte frumosi. anul trecut parintii au plantat trandafiri jumatate galbeni-jumatate portocalii. Sunt asa frumosi cand sunt boboci. cand infloresc incet incet de la varf in jos se transforma toti in culoarea portocalie. ii ador. mai am trandafiri rosii si roz. as vrea sa cumpar si din cei albi.vom vedea. mi-ai dat o idee buna. de fapt, citind postarea ta si scriind acest comentariu, gandul mi-a zburat la casa pe care vreau sa o am in viitor si gradina mea de vis pe care o voi crea. e tare frumoasa in imaginatia mea :)).

    RăspundețiȘtergere