sâmbătă, martie 14

S-a pierdut...


   A fost si nu mai este... era odata demult o frumoasa prietenie legata intre doua fete. Stau si ma gandesc si acum de ce s-a terminat... cu ce am i-am gresit ca sa faca asa ceva? cu ce n-am inteles-o? de ce s-a suparat pe mine? de ce inca ma deranjeaza? daca am iertat-o de ce s-a schimbat totul?  si multe alte intrebari care acum nu prea au nici un rost pentru ca totul e gata, ne-am indepartat foarte mult...
  Totusi inca parca mi se face dor sa mai am cu cine povesti, sa mai am pe cineva cu care sa rad si sa glumesc, asa ca intre fete... Inca imi este dor de ea si in acelasi timp nu mai vreau sa aud de ea, parca inca ma doare ceva...  inca mai doare tradarea ei... nu stiu dece dar inca doare ... Doare faptul ca nu i-am gresit cu nimica si in schimb primesc din partea ei ce e mai urat, doare ca am avut prea multa incredere in ea si ma dezamagit, doare ca inca nu pot uita cu toate ca i-am zis ca o so luam de la inceput asta nu s-a mai intamplat, am luat-o de la inceput dar fiecare pe un alt drum...    doare ca nu mai pot avea incredere in alta, s-a pierdut increderea pe care o acordam fara efort si cu mare usurinta...    si doare faptul ca am ajuns sa trecem una pe langa alta aproape ca niste straine... doare atat de mult si atat de multe...  si nu stiu ce sa fac sa nu mai doara... sa pot zambii iar cand ma gandesc la ea, la momentele placute petrecute impreuna si la nebuniile pe care le faceam...

Un comentariu: